دسته‌بندی نشده

شیلنگ آبنما فنر دار چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟

یکی از کاربردترین شیلنگ‌ها در صنایع مختلف، شیلنگ آبنما فنر دار است که از پی‌وی‌سی ساخته شده و برای بالا بردن مقاومت آن از رشته‌های فولادی کمک گرفته‌اند. این شیلنگ در برابر دمای منفی ۵ تا مثبت ۶۰ از خود مقاومت نشان داده و بسیار انعطاف پذیر است. علاوه بر آن مواد تشکیل دهنده این شیلنگ سبب شده که شفاف باشد تا بتوان در صورت بلوکه شدن سیال جاری در شیلنگ، متوجه محل دقیق آن شد.

ویژگی‌های شیلنگ آبنما فنر دار

همانطور که اشاره شد این شیلنگ از جنس PVC ساخته شده و همین متریال سبب می‌شود انعطاف پذیری بالایی باشد.

شیلنگ آبنما فنر دار به لطف رشته مفتول فولادی گالوانیزه، خاصیت ارتجاعی بالایی دارد.

تحمل دمای این شیلنگ به نسبت سایر شینگ‌ها بیشتر بوده و همین موضوع سبب می‌شود در انواع صنایع بتوان آن را به کار برد؛ حتی اگر تغییرات دمایی زیادی دارد.

لایه داخلی شیلنگ آبنما فنر دار کاملا صاف بوده و این صاف بودن باعث می‌شود انتقال مواد ریز، پودر شده یا انتقال نفت و گاز بدون هیچ مشکلی انجام گیرد و هیچ گرفتگی داخل شیلنگ ایجاد نشود. صاف نبودن سطح داخلی یک مزیت دیگر هم دارد و آن عدم رشد باکتری‌‌ها و قارچ‌هاست زیرا هیچ محلی برای تجمع این مواد وجود نداشته و سیال داخل شیلنگ با سرعت عبور می‌کند.

با توجه به اینکه شیلنگ آبنما فنر دار شفاف است، تمام لحظات انتقال قابل مشاهده بوده و هر گونه گرفتگی در مسیر قابل مشاهده است. این شفافیت به شما کمک خواهد کرد در کمترین زمان ممکن، گرفتگی‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را رفع سازید.

این شیلنگ به گونه‌ای ساخته شده که در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مقاوم باشد، در نتیجه یک انتخاب عالی برای آزمایشگاه‌های صنعتی خواهد بود.

مقاومت بالای شیلنگ آبنما فنر دار در مقابل شیلنگ آب معمولی اجازه نمی‌دهد هیچ عامل خارجی اجازه آسیب زدن به شیلنگ را داشته باشد و لایه فولادی در برابر انواع پارگی و ضربه از شیلنگ محافظت خواهد کرد.

از این شیلنگ می‌توان برای انواع شرایط آب و هوایی استفاده کرد. از آنجایی‌که شیلنگ آبنما فنر دار مقاومت بالایی در برابر همه چیز از خود نشان می‌دهد، می‌توان در انواع مناطق سرد و گرم از آن استفاده کرد بدون آنکه نگران خرابی شیلنگ شد.

شیلنگ آبنما فنر دار سبک و انعطاف پذیر بوده و در عین حال نصب آن بسیار آسان است.

این محصول قیمت مناسبی دارد. با توجه به ویژگی‌های بی شمار این شیلنگ، قیمت خرید آن بسیار مناسب بوده و به راحتی در دسترس است. مقاومت بالای شیلنگ آبنما فنر دار باعث طولانی تر شدن عمر سیستم شده و در بازه‌های زمانی کوتاه نیازی به تعمیر با تعویض آن پیدا نخواهید کرد که این خود باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌گردد.

مطالعه مقاله کامل:
https://www.fa3tfood.com/16117/%d8%b4%db%8c%d9%84%d9%86%da%af-%d8%a2%d8%a8%d9%86%d9%85%d8%a7-%d9%81%d9%86%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c.html

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا