مقاله

هدایای تبلیغاتی فصل بهار

یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی بیشتر برند، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. روش‌های تبلیغاتی دیگری وجود دارند که با بازدهی بالا به محبوبیت برند شما کمک می‌کنند اما معمولا هزینه آن‌ها بسیار بالاست و شرکت‌های کوچک‌تر توان پرداخت آن را ندارند. به طور مثال برای انجام تبلیغات تلویزیونی باید هزینه زیادی صرف کنید و این سبک تبلیغات بیشتر مناسب برندهای بزرگ با درامد بالاست؛ زیرا آن‌ها می‌توانند بودجه بیشتری به تبلیغات اختصاص دهند. از سمت دیگر تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی معمولا بهتر از سایر روش‌های تبلیغاتی است. شما برای تهیه هدایای تبلیغاتی هزینه کمتری را صرف می‌کنید اما بازدهی آن می‌تواند با روش‌های تبلیغاتی گران قیمت برابر باشد.

اگر هدیه تبلیغاتی شما کاربردی باشد و از سمت دیگر کیفیت بدنه بالا و رنگ بندی جذابی ارائه دهد، می‌تواند برای چند ماه یا چند سال در کنار مشتریان باقی بماند. این افراد هر زمان که از هدیه تبلیغاتی استفاده کنند، با دیدن نام برند بر روی آن وسیله به یاد شما خواهند افتاد؛ این در صورتی است که تبلیغات روی بیلبورد معمولا تنها یک ماه طول می‌کشد و یا تبلیغات تلویزیونی طول عمر کمتری دارد. تاثیر طولانی مدت هدایای تبلیغاتی را می‌توان دومین مزیت بزرگ آن نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دانست.

هدایای تبلیغاتی به طور کلی تاثیر گذاری قابل توجهی دارند اما برای جذب بیشتر مخاطبین بهتر است هدایای خود را متناسب با فصول یا ایام خاص ارائه دهید. زمانی که به مناسبت روز معلم به معلمان هدیه‌ای تقدیم می‌کنید، بدون شک نام برند شما در ذهن‌شان جاودان خواهد شد. برای فصول هم می‌توان از همین روش استفاده کرد؛ اگر کمپین تبلیغاتی شما در ابتدای هر فصل برگزار می‌شود، متناسب با همان فصل هدیه تهیه کنید. برخی از هدایا مختص فصل پاییز و برخی مناسب فصل تابستان هستند؛ اگر در حین انتخاب هدیه تبلیغاتی به این جزئیات توجه کنید، کمپین تبلیغاتی شما با موفقیت به پایان می‌رسد. در ادامه این مقاله به معرفی وسایلی خواهیم پرداخت که به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی فصل بهار کاربرد دارند.

سررسید تبلیغاتی

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای فصل بهار، ارائه سررسید تبلیغاتی است. در داخل سررسید تبلیغاتی تاریخ تمامی ماه‌های سال به همراه مناسبت‌های مختلف و تعطیلی‌ها درج شده است. علاوه بر کاربرد تقویمی سررسید، فضای خالی صفحات به مخاطب شما اجازه می‌دهد خاطرات یا یادداشت های روزمره خود را ثبت نماید. سررسید جز هدایایی است که تاریخ انقضای خاصی ندارد و معمولا بیش از یک سال همراه افراد باقی خواهند ماند. برای خاص تر شدن این هدیه می‌توانید از یک خودکار یا خودنویس هم استفاده نمایید و  این دو را در کنار هم هدیه دهید.

تقویم تبلیغاتی

تقویم تبلیغاتی از جمله ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی است که با شروع فصل بهار می‌توان به مشتریان قدیمی و جدید هدیه کرد. تقویم تا یک سال کاربردی خواهد بود و همیشه برای چک کردن تاریخ به آن مراجعه می‌کنند. تقویم تبلیغاتی می‌تواند به صورت تک برگ و دیواری و یا به صورت چند برگی و رومیزی تهیه شود. بسته به سلیقه شخصی شما، طراحی تقویم انجام خواهد گرفت و بسته به هر فصل می‌توان طراحی آن را تغییر داد. به طور مثال در صفحه تاریخ ماه‌های زمستانی از دانه‌های برف استفاده کرده و در طراحی فصل بهار از شکوفه و گل کمک بگیرید تا تقویم شما خاص‌تر باشد.

خودکار و قلم تبلیغاتی

خودکار و قلم تبلیغاتی به فصل خاصی اختصاص ندارد و از آن می‌توان برای همه مناسبت‌ها استفاده کرد. همه ما برای نوشتن متن، امضا کردن و تکمیل فرم‌ها به خودکار شخصی نیاز داریم و چه بهتر که این خودکار زیبا را از برندی هدیه بگیریم؟ خودکار تبلیغاتی در تمامی ساعات روز همراه افراد خواهد بود و این امر به تبلیغات گسترده‌تر برند شما کمک می‌کند. خودکارهای تبلیغاتی در دو نوع خودکار فلزی و خودکار پلاستیکی تولید شده و چنانچه به دنبال هدیه‌ای گران‌تر و خاص‌تر هستید، خودنویس تبلیغاتی هم گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

تی شرت تبلیغاتی

هدیه دادن تی شرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی و … روشی خلاقانه برای معرفی بیشتر برند است. در فصل بهار و با گرم شدن هوا، افراد زیادی از تی شرت استفاده می‌کنند تا تحمل گرمای هوا راحت‌تر شود. چه بهتر که این تی شرت توسط برند شما تولید شده باشد. اگر تی شرت تبلیغاتی خود را با طراحی و رنگ بندی جذاب ارائه دهید، بدون شک با استقبال افراد روبه‌رو می‌شود و این امر منجر به محبوبیت بیشتر برند شما خواهد شد. کلاه تبلیغاتی هم وسیله‌ای مناسب برای جلوگیری از افتاب سوختگی صورت است و طرفداران زیادی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا