مقاله

هدایای تبلیغاتی مناسب برای مدیران

آیا به دنبال خرید هدایای هستید که مدیران و کارمندان خود را تحت تاثیر قرار داده و از زحمات آنان قدر دانی کنید؟ انتخاب یک هدیه تبلیغاتی می‌تواند عملی چالش برانگیز باشد زیرا این هدیه تبلیغاتی باید حس قدر دانی شما را به بهترین شکل ممکن منتقل کند. خوشبختانه تنوع هدایای مدیریتی تبلیغاتی به قدری بالاست که بسته به علایق هر شخص، می‌توان یک هدیه متناسب انتخاب کرد. پس از انتخاب هدیه باید لوگوی خود را به شکلی خلاقانه بر روی آن چاپ کرده و سپس هدیه مدیریتی را به افراد تقدیم کنید. در ادامه چند هدیه مدیریتی محبوب را به شما پیشنهاد می‌دهیم که می‌توانید بسته به بودجه و سلیقه خود یکی از آن‌ها را برای هدیه دادن به مدیران و کارمندان شرکت انتخاب نمایید.

  • ست هدیه دیجیتال مدیریتی: ست‌های دیجیتال قیمتی بالاتر از هدایای تبلیغاتی معمولی دارند اما می‌تواند برند شما را در ذهن افراد حک کند. این ست شامل پاوربانک، فلش، هدفون، موس و … است و نام برند بر روی تمامی اقلام آن چاپ می شود.
  • ست هدیه اداری: ست هدیه اداری معمولا شامل یک خودکار یا خودنویس نفیس به همراه قطعه‌ای دیگری مانند فلش یا جاکلیدی است.
  • ست هدیه چرم: ست هدیه چرم از جمله بهترین هدایایی است که می‌توان به افراد مختلف هدیه داد. جنس چرم دوام بسیار خوبی دارد و طول عمر بالای آن، یک ویژگی بسیار مثبت به شمار می‌رود. این ست شامل جاکلیدی، کیف پول، کمربند و … است.
  • ست رومیزی تبلیغاتی: ست رومیزی از محبوب‌ترین انواع هدایای مدیریتی است که بر روی میز مدیران یا کارمندان مجموعه قرار می‌گیرد. هر فرد پس از ورود به اتاق لوگوی شما را بر روی آن ست رومیزی مشاهده کرده و بدین شکل افراد بیشتری به سمت خدمات شما جذب می‌شوند. ست رومیزی می‌تواند شامل تقویم 1401، خودکار یا خودنویس، برگه یادداشت، ساعت، گلدان کوچک و … باشد.

برای خرید انواع هدایای مدیریتی می‌توانید سفارش خود را در سایت پارسیس گیفت ثبت نمایید و یا همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را در امر سفارش هدیه تبلیغاتی راهنمایی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا