دسته‌بندی نشده

بهبود کارایی نوار نقاله

عملکرد نوار نقاله خود را بهینه کنید.


در یک محیط صنعتی که تعداد زیادی از مواد از کانتینرها تخلیه می شوند، در امتداد سیستم های تسمه نقاله حمل می شوند و از طریق ناودان ها هدایت می شوند، کارایی بسیار حیاتی است. با وجود بسیاری از قطعات متحرک در مرحله کار، آنها باید دقیقاً هماهنگ شوند تا مطمئن شوید که محصول بدون ریختن یا چسبیدن به تسمه نقاله به طور موثر جابجا شده است.

با بروز مشکلات، مواد به سرعت جمع می شوند. می تواند روی لاستیک نوار نقاله جمع شده و منجر به پس زدن شود یا می تواند به دیواره های داخلی ناودانها و ظروف بچسبد، به خصوص اگر مواد رطوبت را حفظ کنند. علاوه بر از بین رفتن محصول، این امر همچنین انسداد ایجاد می کند که می تواند تجهیزات را با مشکل روبرو کند یا آسیب برساند. در شرایط شدید، به ویژه در قسمت دم تسمه های نقاله، اجزای سازنده را می توان به طور کامل توسط مواد ریخته شده دفن کرد. این اغلب باعث خاموش شدن می شود که نیاز به پاکسازی دستی دارد. این نه تنها ناکارآمد است … بلکه می تواند برای کارگران خطرناک باشد.

اگر عملیات شما از افزایش کارایی بهره مند است، با یکی از کارشناسان ما صحبت کنید از راه صنعت بپرسید، جایی که ما یک بررسی و ارزیابی کامل از سیستم نوار نقاله شما را انجام می دهیم. ما آماده ایم تا در توصیف عملکرد شما به شما گوش فرا دهیم و در مورد چگونگی بهینه سازی کارایی خود توصیه هایی را ارائه دهیم. تکنسین ها و مهندسان ما در دسترس هستند تا در مورد همه سوالات و مشکلات مربوط به دست زدن به مواد انبوه شما مشاوره و کمک متخصص ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا