مقاله

نحوه ارائه هدایای تبلیغاتی مخصوص شب یلدا

محبوبیت هدایای تبلیغاتی در دو دهه گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته و برندهای کوچک و بزرگ برای پیشرفت بیشتر از این روش تبلیغاتی استفاده می‌کنند. شاید برای شما سوال ایجاد شود که چرا مردم هدایای تبلیغاتی را دوست دارند؟ چندین ویژگی هدیه تبلیغاتی سبب می‌شود که مورد استقبال قرار گیرد؛ مورد اول رایگان بودن آن است و مورد دوم حس خوبی است که در مشتریان ایجاد می‌کند. ارائه هدیه باعث می‌شود که طرف مقابل تمام توجه خود را به شما معطوف کند. برای اثر بخشی بهتر کمپین تبلیغاتی، می‌توانید هدایا را در تاریخ مشخص مانند شب یلدا ارائه دهید تا برای همیشه نام برند شما در ذهن افراد باقی بماند.

هدایای تبلیغاتی مخصوص شب یلدا چه سودی برای کسب و کار شما دارد؟

همانطور که اشاره شد، استفاده از هدایای تبلیغاتی به ایجاد حس مثبت در مشتریان فعلی و مشتریان آینده می‌انجامد اما چندین دلیل بزرگ دیگر وجود دارد که نشان می‌دهند چرا هدیه تبلیغاتی بهترین انتخاب برای کمپین‌های تبلیغاتی به شمار می‌روند.

1 . ایجاد آگاهی از برند

یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ برندتان ارائه هدایای رایگان برای افراد مختلف جامعه است. هدایای تبلیغاتی با داشتن لوگو و نام کسب و کار، به افزایش آگاهی جامعه از برند شما کمک زیادی خواهند کرد. علاوه بر آن هدیه دادن یک وسیله کاربردی، به ایجاد حس مثبت در مشتریان بالقوه شما کمک کرده و همچنین باعث می‌شود نام تجاری شما به خاطر بسپارند.

2 . هدیه تبلیغاتی به صرفه جویی در هزینه کمک می‌کند

یک هدیه تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد تا با صرف کمترین هزینه، به تبلیغ برند خود بپردازید. در این روش تبلیغاتی نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف رادیویی یا تلویزیونی نیست و این موضوع برای کسب و کارهای کوچک اهمیت زیادی دارد. ما با یکی از سودآورترین ابزارهای تبلیغاتی روبرو هستیم، در صورتی که برای خرید آن نیاز به اختصاص بودجه زیادی نخواهد بود.

هدایای تبلیغاتی مخصوص شب یلدا

3. هدایای تبلیغاتی تصویر برند را بهبود می‌بخشند

هدایای تبلیغاتی باعث می‌شوند تا شرکت‌ها، نظر مشتریان بالقوه خود را نسبت به خدمات و محصولات ارائه شده بهبود بخشند. در نظر داشته باشید در خارج از دنیای تجارت، هدیه نمادی از حسن نیت است؛ بنابراین با بردن آن به حوزه بازاریابی و تبلیغات، یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریان، باعث بهبود نگرش آن‌ها نسبت به برند می‌شود.

4. ایجاد انگیزه در افراد برای استفاده از خدمات برند یا مشاهده سایت

هدایای تبلیغاتی حس کنجکاوی در مردم ایجاد کرده و باعث می‌شود انگیزه چک کردن سایت یا عضویت در خبرنامه مخصوص شما را پیدا کنند. این امر طبیعتا به فروش بیشتر و محبوبیت قابل توجه برند می‌انجامد، بنابراین هدایای تبلیغاتی راهی موثر برای جذب مشتریان بالقوه جدید هستند.

5. باعث افزایش فروش می‌شود

طبیعتا ایجاد حس خوب در مشتری و آگاهی از برند باعث فروش بیشتر می‌شود. به طور کلی، هنگامی که فردی یک محصول تبلیغاتی دریافت می‌کند، تمایل بیشتری به خرید محصولات و خدمات شرکتی دارد که آن هدیه را به او داده است. به هدایای تبلیغاتی به عنوان راهی برای افزودن ارزش به کسب و کار خود نگاه کنید.

6. هدایای تبلیغاتی باعث کسب وفاداری مشتریان قدیمی می‌شود

وقتی به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی تقدیم می‌کنید، آن‌ها تمایل پیدا می‌کنند تا محصولات شما را دوباره خریداری کرده یا دوباره از خدمات شما استفاده کنند. ارائه یک هدیه تبلیغاتی به فرد کمک می‌کند تا عادت‌هایش را تکرار کند: دوباره به ما اعتماد کنید.

7. هدایای تبلیغاتی باعث بهبود روابط با کارمندان خواهد شد.

شما می‌توانید از هدایای تبلیغاتی برای تشکر و قدردانی از کارمندان خود هم استفاده کنید. جوایز، لوح‌ها و سایر هدایای تبلیغاتی روشی مؤثر برای پاداش دادن به کارمندان با هدف تشکر از تلاش و فداکاری آنهاست. با این کار کارمندان از کار کردن با شما خوشحال خواهند شد و عملکرد بهتری خواهند داشت.

هدایای تبلیغاتی مخصوص شب یلدا

از هر هدیه‌ای می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. برای انتخاب صحیح باید بودجه شرکت را مشخص کرده و سپس به دنبال گزینه‌های مناسب بگردید. اگر قصد دارید هدیه خود را در شب یلدا به مشتریان تقدیم کنید، چندین هدیه را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید از بین آن‌ها بهترین گزینه‌ را انتخاب نمایید.

  • خودکار تبلیغاتی : ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی و مناسب برای تمام کمپین‌ها
  • ماگ تبلیغاتی
  • شکلات و آجیل تبلیغاتی ( انواع خوراکی‌ متناسب با شب یلدا را می‌توانید با بسته بندی زیبا به مشتریان تقدیم کنید)
  • ست دمنوش تبلیغاتی
  • هدفون تبلیغاتی
  • کیف تبلیغاتی
  • دیوان حافظ
  • محصولات فیروزه کوب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا