با وجود تمرکز بسیاری از بازاریاب ها در بازاریابی آنلاین، محصولات تبلیغاتی به عنوان راهی برای ارتقا تجارت مورد غفلت واقع شده اند. متأسفانه کسانی که شیوه استفاده از چنین مواردی را کنار گذاشته اند، بخش بزرگی از مشتریان را از دست می دهند.

هدایای مارک دار و سایر محصولات تبلیغاتی همیشه هدایای ساده ای بوده اند: خرده ریزهای تبلیغاتی کوچک که توسط یک شرکت برای تبلیغ کالا یا خدمات استفاده می شود. آنها را به عنوان یك سوغات كوچك در نظر بگیرید كه می توانید روی میز خود قرار دهید تا شراكت شما را به شما یادآوری كند.

بنابراین این نوع محصولات هنوز چقدر در بازار تأثیر دارند؟

آمارها دروغ نمی گویند، محصولات تبلیغاتی کار می کنند!

مطالعه ای که توسط موسسه تخصصی تبلیغات (ASI) در سال 2016 انجام شد، همه مواردی را که باید در مورد اثربخشی محصولات تبلیغاتی بدانید توضیح می دهد. براساس این مطالعه، بیشتر افراد به طور متوسط هشت ماه محصولات تبلیغاتی را نگه می دارند. این بدان معناست که تبلیغات شما طولانی تر از یک تبلیغ PPC یا پاپ آپ در وب سایت در مقابل شخصی نشسته است. مدت زمان واقعی استفاده از آن به محصول بستگی دارد، مانند چترهایی که 14 ماه و کلاه هایی که 7 سال استفاده می شوند.

در مورد سفیران برند صحبت کنید. کسانی که محصولات تبلیغاتی دریافت می کنند به احتمال زیاد آنها را به دیگران که از آنها استفاده می کنند انتقال می دهند (و همچنین پیام تبلیغاتی شما را دریافت می کنند).

اکثر افرادی که هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند نیز به احتمال زیاد برداشت مطلوبی از شرکتی که آن را به آنها داده است دارند. بنابراین، شما اساسا با دادن برخی محصولات رایگان، یک پیام تجاری مفید خواهید داشت.

“محصولات تبلیغاتی به مردم امکان می دهد نام تجاری شما را ببینند، برند شما را مرتبط کنند و تشخیص دهند.” مدیر رسانه های اجتماعی El-Rose Williams می نویسد. “همه این موارد مهم هستند زیرا هرچه افراد بیشتری از برند شما آگاه شوند ، نتایج بهتری در تجارت و فروش خواهید دید.”

هدایای تبلیغاتی

تأثیر و محبوبیت محصولات تبلیغاتی

برت بانت ، مدیر عامل محصولات Quality Logo می گوید: “محصولات تبلیغاتی امروزه بیش از 10 سال پیش، موثر هستند. محصولات تبلیغاتی همیشه رشد چشمگیری داشته و دارند.”

طبق گفته Bonnet ، این صنعت رشد 5 ساله چشمگیر 15.1 درصدی داشته است. این باعث می شود هفتمین کانال بازاریابی در کشور باشد. بونت می افزاید: “این اعداد و ارقام به خوبی برای صنعت صحبت می کنند.”

وی همچنین توضیح می دهد که چه چیزی باعث محبوبیت محصولات تبلیغاتی می شود. او می گوید: “آنها ملموس هستند. مصرف کنندگان یاد گرفته اند که اکثر اشکال تبلیغات را نادیده بگیرند. نرخ فراخوان کالای تبلیغاتی برای برخی از محصولات 85٪ رکورد است. در مورد دریافت یک مورد فیزیکی چیزی منحصر به فرد وجود دارد که می توانید آن را لمس کنید ، احساس کنید و در واقع استفاده کنید که بسیار بیشتر از تأثیر تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات وب است. “

طبق مطالعات، 85٪ از مصرف کنندگان تبلیغاتی را به یاد داشتند که به آنها خودکار یا سررسید تبلیغاتی می دادند. یک مطالعه متفاوت نشان داد که 71٪ از شرکت کنندگان در نمایشگاه تجاری نام شرکتی را که به آنها یک محصول تبلیغاتی داده است به خاطر می سپارند و 76٪ از شرکت کنندگان نگرش مطلوبی به آن شرکت دارند.

مردم علاوه بر ملموس بودن، هدایای تبلیغاتی را دوست دارند زیرا دریافت آنها هزینه ای ندارد. اما پول همه چیز مهم نیست. با این عمل کوچک به مخاطبان خود القا می کنید که برایم مهم می باشید و از اینکه مشتری من هستید از شما متشکرم.

حرف آخر در مورد محصولات تبلیغاتی حکاکی شده با نام تجاری

برخی از کالاهای تبلیغاتی مارک دار شما بسیار بیشتر از محصولات تبلیغاتی ساده هستند، اما برای دیدن بازده نیازی به هزینه زیادی ندارید. محصولات تبلیغاتی بسیاری وجود دارد که می توانید خریداری کنید و بازدهی خوبی دارند. تقویم تبلیغاتی، ابزار تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی و سایر موارد مفید به عنوان کالاهای اصلی خانه یا محل کار شخص باقی می مانند و احتمالا تأثیر زیادی در کاربر ایجاد می کنند.

با نگاهی به مطالعات، به نظر می رسد که هر موردی می تواند تأثیر ماندگاری داشته باشد. هدیه دادن چیزی به صورت رایگان، می تواند تا حد زیادی با مشتریانتان همراه باشد و تصویر زیبایی از برند شما در ذهنشان به جا بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *