دسته‌بندی نشده

کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی

کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی

یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی، استفاده از هدایای رایگانی است که بر روی آن لوگو و نام برند درج شده است. هدایای تبلیغاتی محصولات کاربردی هستند که در طول روز مورد استفاده قرار گرفته و به صورت رایگان به مشتریان خود تقدیم می‌کنید. هدایای تبلیغاتی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی می‌توانند بازدهی بسیار بالایی داشته باشند. این هدایا برای حمایت از یک استراتژی تبلیغاتی، افزایش آگاهی از برند یا به عنوان پلی بین بازاریابی آنلاین و آفلاین استفاده شود. با اهدای هدایای تبلیغاتی کاربردی می‌توانید مشتریان بیشتری را با کسب و کار خود آشنا کنید که نتیجه آن افزایش فروش خدمات یا محصولات برندتان است. در این مقاله قصد داریم به معرفی کاربردترین هدایای تبلیغاتی بپردازیم.

کاربردترین هدایای تبلیغاتی کدامند؟

بررسی داده‌های مختلف نشان می‌دهد که یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و با کیفیت همیشه با استقبال مثبت روبرو می‌شود، به همین دلیل است که حتی برندهای بزرگ از این روش برای ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان استفاده می‌کنند. یک هدیه تبلیغاتی خوب اغلب یک وسیله کاربردی است که در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرد و ابزاری عالی برای افزایش آگاهی از برند شماست.

پیش از انتخاب هدیه تبلیغاتی، ابتدا جامعه هدف خود را مشخص کنید. محصولات و خدمات شما بیشتر برای چه افرادی کاربرد دارد؟ با رسیدن به پاسخ این سوال، می‌توانید تصمیم بهتری در مورد هدیه تبلیغاتی مناسب بگیرید. البته قیمت هدیه تبلیغاتی را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. برخی از برندها می‌توانند بودجه زیادی صرف کمپین تبلیغاتی خود کنند اما برخی به تازگی کار خود را آغاز کرده و ترجیح می‌دهند بودجه کمتری به خرید هدایا اختصاص دهند.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یک هدیه کلاسیک است که هیچ وقت شکست نمی‌خورد زیرا در طول روز بارها مورد استفاده قرار گرفته و نیاز به بودجه زیادی هم ندارد. در صورت با کیفیت بودن خودکار تبلیغاتی، تا بیش از یکسال دوام خواهد داشت که این طول عمر بالا، تضمین کننده موفقیت کمپین تبلیغاتی برند شما خواهد بود. خودکار تبلیغاتی در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید می‌شود و نوع فلزی قیمت بیشتری داشته اما به همان نسبت شکل ظاهری بهتری هم دارد.

خودکار تبلیغاتی
خودکار تبلیغاتی

دفترچه یادداشت و سررسید تبلیغاتی

یکی از هدایای تبلیغاتی که برای همه سنین جذاب است، دفتر یادداشت و سالنامه تبلیغاتی است که برای یادداشت برداری یا ثبت نکات مختلف کاربرد دارند. سررسید بهترین هدیه تبلیغاتی در شروع سال جدید است زیرا در طول سال می‌توان برای تاریخ‌های مختلف، اطلاعات قرار ملاقات‌ها یا خاطرات آن روز را ثبت کرد. علاوه بر سر رسید اختصاصی برند، ارائه یک دفترچه یادداشت همراه با خودکار هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. برای سفارش دفترچه یادداشت نیاز به صرف هزینه کمتری نسبت به سر رسید خواهید داشت.

کیف و کوله پشتی تبلیغاتی

در سال‌های اخیر تقاضای زیادی برای کیف‌های دستی، کیف های لپ‌تاپ یا کوله پشتی وجود دارد. اگر می‌توانید بودجه بیشتری صرف کمپین تبلیغاتی خود کنید، کیف تبلیغاتی گزینه بسیار خوبی خواهد بود. کیف‌های پارچه‌ای دستی برای خرید در همه سنین کاربرد داشته و به حفظ محیط زیست هم کمک می‌کند. در مقابل کوله پشتی نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد و از طرف دیگری محدوده سنی خاصی از آن استقبال می‌کنند. اگر به دنبال هدیه‌ای کوچک‌تر هستید، کیف مدارک یا محافظ عابر بانک هم گزینه‌های خوبی برای هدیه دادن هستند که معمولا از جنس چرم ساخته شده و به نسبت کیف‌های بزرگ، قیمت مناسب‌تری دارند.

لیوان تبلیغاتی

یکی از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی، لیوانها هستند که می‌توان آن‌ها را در انواع طرح و رنگ سفارش داد. لیوان تبلیغاتی در فصل سرد برای نوشیدن چای و دمنوش و در فصل گرم سال برای نوشیدن آب و آبمیوه کاربرد دارد. این هدیه همه سنین را هدف قرار داده و در صورت داشتن کیفیت بالا، تا چندین سال همراه مشتریان باقی می‌ماند. برای اثر گذاری بهتر این هدیه، حتما توجه زیادی به طرح روی آن داشته باشد تا همه افراد مشتاق استفاده از آن در طولانی مدت باشند.

لیوان تبلیغاتی
لیوان تبلیغاتی

هدایای دیگری نظیر پاور بانک، هندزفری، تی‌شرت، کلاه و… هم وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. در صورت داشتن هر گونه سوالی می‌توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه راسا گیفت تماس بگیرید. پیش از خرید مشاوره‌های لازم را به شما داده و بسته به بودجه و هدف شرکت بهترین هدایا را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. محصولات مجموعه راسا گیفت دارای کیفیت بالایی بوده و چاپ روی آن به خوبی انجام می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا